Legendy Kormynu

Forowa gra fantasty.


#1 2008-06-07 23:11:08

Sauron

Administrator

344822
Zarejestrowany: 2008-06-07
Posty: 30
Punktów :   

Opis Klas

Wojownik: Noszą najczęściej lekkie nie krępujące pancerze które
nie ograniczają ich ruchów. Potrafią do perfekcji opanować sztukę
wyprowadzania ciosów jednym lub dwoma lekkimi ostrzami. Jeśli dodać do
tego możliwość ukrywania się i ataku z zaskoczenia powstaje wyjątkowo
niebezpieczny wojownik z zadatkami na skrytobójcę.
Atuty Klasowe:
+2 do zwinności
+2 do zręczności
+1 do siły
+1 do walki lekkim uzbrojeniem

Zbrojny: Używają często różnego rodzaju broni jednoręcznych,
wspomagając się tarczą lub używając wielkich dwuręcznych mieczy.
Wyznają zasadę że dobry pancerz potrafi obronić wiele lepiej niż uniki i
prędkość, dlatego też noszą ciężkie pancerze które częściowo
krępują im ruchy. Zbrojni dążą do równowagi pomiędzy duchem a siłą fizyczną
dlatego często zostają paladynami.
Atuty Klasowe:
+2 do siły
+2 do wytrzymałości
+1 do zręczności
+1 do walki ciężkim uzbrojeniem

Strażnik: Strażnicy uważają że nic nie da im takiej przewagi nad
wrogiem jak tężyzna fizyczna i ciężkie uzbrojenie dlatego też używają
olbrzymich młotów, halabard, kafarów i innych tego typu broni. Niezwykle ciężkie
zbroje które noszą spowalniają ich, ale też dają olbrzymią odporność na ciosy.
Atuty Klasowe:
+3 do siły
+2 do wytrzymałości
+1 do walki bronią drzewcową

Strzelec: Strzelcy specjalizują się w każdym rodzaju broni
dystansowej począwszy od zwykłych proc, a na niszczycielskich łukach i
kuszach kończąc. Strzelcy najczęściej nie używają pancerzy jeśli już to tylko jego fragmentów.
Atuty Klasowe:
+2 do percepcji
+2 do zwinności
+1 do zręczności
+1 do używania broni dystansowej

Elementalista: Elementaliści specjalizują się w używaniu magii
żywiołów. Do wspomagania swoich umiejętności korzystają z potężnych
bereł oraz szat wykonanych ze specjalnego materiału. Magowie żywiołów
mogą po obraniu odpowiedniej drogi zostać magami energi.
Atuty Klasowe:
+2 do inteligencji
+2 do mądrości
+1 do zręczności
+1 do magii żywiołów
+5 punktów many na poziom

Czarnoksiężnik: Czarnoksiężnicy to wszelkiego rodzaju
demonolodzy, nekromanci i magowie śmierci. W walce korzystają z potężnej
magii zniszczenia i ciemności. Potrafią także przejąć kontrole nad
umysłami wrogów, każąc im wykonywać rzeczy niezgodne z ich wolą.
Atuty Klasowe:
+2 do inteligencji
+2 do mądrości
+1 do zręczności
+1 do czarnej magii
+5 punktów many na poziom

Kapłan: Szkolony w uzdrawianiu i wspomaganiu czarami swoich
sojuszników. Używają wielu zaklęć z zakresu magii światła. Po
odpowiednim treningu mogą zostać magami światła lub Inkwizytorami.
Atuty Klasowe:
+2 do inteligencji
+2 do mądrości
+1 do zręczności
+1 do magii światła
+5 punktów many na poziom

Druid: Druidami zostają najczęściej ci magowie którym obcowanie z
naturą nie jest obce. Właśnie na naturze skupia się ich cała magia.
Mogą przyzwać do pomocy leśne zwierzęta lub rośliny. Sami szkoląc się w
Likantropi mogą zmienić się w wilkołaka.
Atuty klasowe:
+2 do inteligencji
+2 do mądrości
+1 do zręczności
+1 do magii natury
+5 punktów many na poziom

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.skorpionots.pun.pl www.snowkids.pun.pl www.radioalfa.pun.pl www.klubkob.pun.pl www.kolekcjonerzy.pun.pl